Kali Audio definuje počúvaciu vzdialenosť ako maximálnu vzdialenosť, pri ktorej môžu reproduktory hrať nepretržite pri 85 dB pri zachovaní 20 dB dynamickej výšky.
To znamená, že kdekoľvek v rámci tejto vzdialenosti počúvania môžete počúvať dlhú dobu s referenčnou hlasitosťou a chvíľkovým peakom, ako sú bass-dropy alebo výbušné zvuky, ktoré sa prejavia zreteľne a s minimálnym skreslením.
Basy na monitoroch série LP sú dodávané väčšími magnetmi a väčšími kmitacími cievkami ako akékoľvek porovnateľné reproduktory na trhu. Získate tak presnejšiu basovú odozvu, ktorá je rozšíriteľná o nižšie, takže môžete nastaviť presne taký nízky zvuk, aký potrebujete. Basová odozva nie je zosilnená ani prehnaná, ale môžete si byť istí, že počujete basy, ktoré máte v skladbe.
Ochranné obmedzovače zabraňujú tomu, aby sa škodlivé napätie dostalo k meničom, takže nehrozí riziko poškodenia týchto reproduktorov.
Boundary EQ Control
Daná poloha reproduktora v priestore môže výrazne zmeniť jeho frekvenčnú odozvu. Reproduktor umiestnený pri stene alebo na stole bude znieť úplne inak ako reproduktor umiestnený na stojane, a to aj v dobre upravenom priestore. Tvrdé povrchy, ako sú steny, stolové dosky a nahrávacie konzoly, môžu zmeniť frekvenčnú odozvu monitora na nízkej úrovni a zhoršiť celkovú čistotu zvuku.
Našťastie väčšina bežných pozícií je celkom predvídateľná a ľahko opraviteľná.
Kaliho tím urobil ladenie Boundary EQ v The Village Studios v Los Angeles a prišiel s nastaveniami EQ kompenzácie hraníc, ktoré vám pomôžu získať optimálny zvuk tam, kde potrebujete umiestniť reproduktory. Pre novú verziu boli aktualizované hraničné EQ pre použitie reproduktorov na stole a so stojanmi na monitory.
V kombinácii s LF a HF trimom to zaistí, že reproduktory znejú čo najlepšie bez ohľadu na to, v akej miestnosti mixujete alebo kde sú reproduktory umiestnené.
3-D Imaging Waveguide
Waveguide na štúdiových monitoroch série Lone Pine zaisťuje, že smerovosť reproduktora je hladká v celej frekvenčnej odozve. A čo viac: je kalibrovaný tak, aby vám zvukový výkon reproduktora pomohol presne vnímať zvuk.
V praxi to znamená, že v nahrávke počujete priestorové detaily, ktoré vášmu mozgu umožňujú umiestniť prvky nahrávky do priestoru okolo vás. To dáva reproduktorom prirodzenejší a realistickejší pocit, ktorý odhaľuje viac detailov materiálu, na ktorom pracujete. Táto úroveň detailov uľahčuje robiť kritické rozhodnutia a zároveň robí tieto monitory príjemnými na miešanie a počúvanie vo všeobecnosti.
Nízka hlučnosť bassreflex portu
Chceli sme umiestniť port na prednú stranu štúdiových monitorov série LP, aby sa dali použiť v malých priestoroch, kde by boli umiestnené pri stenách. Zároveň sme nechceli, aby hluk z predného portu odvádzal pozornosť od presnosti reproduktora, preto sme vyvinuli špeciálny predný port, ktorý nevydáva hluk.
Na väčšine portových trubíc odchádza vzduch rôznymi rýchlosťami z rôznych miest otvoru, čo vytvára hlučné turbulencie. Túto turbulenciu možno počuť ako „šúchanie“ alebo počuteľný zvuk vzduchu vychádzajúci z monitora. Tento zvuk zvýši úroveň šumu a zakryje detaily spodných frekvencií.
Portová trubica na LP-6 bola navrhnutá tak, aby zabezpečila, že všetok vzduch opúšťa portovú trubicu rovnakou rýchlosťou. Pomáha to zvýšiť dolnú odozvu reproduktora a zároveň udržiavať basy čisté, pevné a bez ďalšieho šumu.