V Muzikeri chceme, aby zákazník pocítil silu kvalitnej služby už od prvého kontaktu. Akákoľvek široká ponuka sortimentu vecí na trávenie voľného času síce dokáže nadchnúť, ale skutočnou pridanou hodnotou je až kvalitná starostlivosť o zákazníka. Kontakt so skutočným človekom nedokáže nahradiť žiadny robot ani automatizovaná odpoveď.
Náš tím kontaktu so zákazníkmi je zostavený z odborníkov na viaceré segmenty a voľnočasové aktivity, od hudobných nástrojov, cez golf, turistiku, zimné športy, rybačku, vodné športy, cyklistiku až po odborníkov na rôzne technické vychytávky. Ľudia z tímu sú buď rodenými hovoriacimi alebo expertnými znalcami svojich jazykov, preto zvládajú profesionálnu komunikáciu v rôznych európskych jazykoch a dokážu vybaviť najrôznejšie požiadavky zákazníkov našich eshopov v 26-tich krajinách EU.
S klientmi komunikujeme prostredníctvom rýchleho online chatu, telefonicky alebo e‑mailovej pošty. Dokážeme ich zorientovať v ponuke výrobkov, porovnať ich funkcie, vlastnosti a parametre, kompatibilitu s inými výrobkami, poradiť s výberom. Samozrejmosťou je poskytnutie doplnkových informácií o vybavení objednávky, platby, doručení zásielky alebo aktuálnom stave vybavenia reklamácie.