Náš záväzok nekončí iba doručením tovaru
Máloktorý eshop sa môže pochváliť výhodou vlastného servisného strediska. V Muzikeri chceme, aby zákazník pocítil silu kvalitnej služby od prvého kontaktu a aby jeho pozitívna skúsenosť trvala ešte veľa rokov. Náš záväzok sa nekončí okamihom samotného nákupu. Vieme, že zanechať dobrý dojem nespočíva len v schopnosti ponúknuť obrovský výber kvalitného tovaru pre rôzne voľnočasové aktivity za rozumné ceny, komunikovať rýchlo a dokázať dobre poradiť našim zákazníkom z 26 krajín EU, či umožniť bezpečnú a bezproblémovú platbu alebo doručiť tovar načas. Dokážeme sa o zákazníka postarať aj po nákupe a nenecháme ho v núdzi ani vtedy, ak sa náhodou niečo pokazí.
Naše reklamačné stredisko s vlastným opravárenským servisom dokáže dať veci rýchlo a odborne do poriadku. Aby sme dokázali naše záväzky plniť počas celej záručnej doby či životného cyklu výrobku bez zbytočných prieťahov a zdržaní, zamestnávame vlastný profesionálny tím skúsených opravárov, testerov a elektrikárov. Náš servis je autorizovaný na opravy viac ako 30-tich renomovaných značiek. Spolupracujeme tiež s autorizovanými servismi ďalších viac ako 160-tich značiek. S našimi skúsenosťami sa dá počítať!
Predávame iba výrobky vysokej kvality, ktoré sú pred odoslaním z nášho distribučného strediska podrobené dôkladnej kontrole. Ak napriek tomu, niečo zlyhá alebo sa na kúpenom produkte prejaví nejaká vada, máš právo kúpený tovar reklamovať a uplatniť si naň záruku. Ako si môžem uplatniť reklamáciu?